پشتیانی شبکه

پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته در 7 روز هفته به مشتریان گرامی

وقتی دو یا چند کامپیوتر، سرور، تبلت، پرینتر، هارد، استوریج، روتر و غیره  به هم متصل باشند و بین هم اطلاعات رد و بدل کنند تشکیل یک شبکه را می‌دهند. هر فعالیتی که باعث ایجاد اطمینان از عملکرد صحیح این شبکه کامپیوتری شود را پشتیبانی شبکه ‌گویند.

وظیفه اصلی پشتیبان شبکه نه تنها اطمینان از صحت عملکرد اجزا و وسایل درون شبکه است، بلکه شامل موارد مهم دیگه‌ای نیز می شود که در ذیل به آن اشاره خواهد شد.

چرا احتیاج به پشتیانی شبکه و سرور داریم؟

دلیلش ساده است. یک ساعت قطعی شبکه یا کندی اینترنت یا کار نکردن کامپیوترها و سرورها به معنای مختل شدن کسب و کار در آن یک ساعت است و هزینه حقوق پرسنل در آن یک ساعت به آن اضافه می شود، پرسنلی که با یک پشتیانی ساده شبکه به صورت هفتگی می توانند به راحتی کسب و کار شمار را پیشرفت دهند و از منابع شما به خوبی حفاظت کنند.خطرات ویروس‌ها ، باج افزار ها ونداشتن پشتیبان‌گیری مناسب و ایمن (Backup) هم که جای خودش را دارد و ممکن است حتی حیات و بقای یک کسب و کار را به خطر بیندازد.

“در یک جلسه مشاوره، با یکی از شرکت های بزرگ، مدیر عامل محترم شرکت از ما پرسید که چه سرویسی می توانید به من بدهید تا  بیزینس من پایدار و باعث پیشرفت کسب و کار من بشود ، این مدیرمحترم بدرستی ارزش خدمات شبکه را درک کرده بود. “

شرکت‌ها همه در تلاش هستند تا اتصال به شبکه حتی برای یک دقیقه هم اختلال نداشته باشد تا آسیبی متوجه کسب و کارشان و عملکرد شرکتشان نشود.

چرا برون‌ سپاری به یک شرکت؟ چرا متخصص شبکه و سرور استخدام نکنیم؟

چون که در نهایت به صرفه‌تر و منطقی‌تر راه رو انتخاب کرده اید.

به برخی از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم:

  • با برون سپاری پشتیانی شبکه، سرور و سایر تجهیزات کامپیوتری به یک تیم متخصص، شما بر روی هسته اصلی کسب و کارتان متمرکز می‌شوید و دغدغه ای بابت مسائل تخصصی مثل شبکه و سرویس‌های مربوط به آن نخواهی داشت.
  • کسب و کار شما وابسته به دانش یک نفر نیست. بلکه گروهی کارشناس برای شما کار می‌کنند. و در صورت نیاز به شما مشاوره می دهند.
  • با برون‌ سپاری، شما از شرکت پیمانکار پشتیبانی شبکه تضمینی می‌گیرید در صورتی که کارش را درست انجام ندهد موظف است تا به شما جریمه پرداخت کند.
  • یک تیم، دانش و تجربه بیشتری در حل سریع مشکلات مربوط به مسائل IT دارد، مسائل ومواردی که هر روز هم در حال پیشرفت و توسعه هستند.
  • با برون‌سپاری، خطر بی‌انگیزگی پرسنل IT بعد از مدتی کار را نخواهید داشت.این به معنای درجا زدن شرکت شماست و همچنین افزایش ریسک برای کسب و کار شما.
  • یک تیم متخصص بهتر از یک نفر می‌تواند امنیت اطلاعاتتان را تضمین کند.
  • یک تیم متخصص با تجربه فراوانی که دارد، می‌تواند به شما در جهت پیشرفت کسب و کارتان کمک کند.
  • از مشکلات پرسنلی و استخدام نیروی IT خلاص می شود ( مشکلات جذب نیروی مناسب و کار آمد، حق بیمه تامین اجتماعی و …)

‘گروه netsrv آماده ارائه بهترین سرویس پشتبانی شبکه وسرور به شرکتها می باشد.

تلفن تماس ۰۲۱۲۲۷۷۰۹۱۳ و ۰۹۱۹۵۱۰۹۱۱۴

با ما در تماس باشید و از بهترین مشاوره ها به صورت رایگان بهره گیرید.

ServerVirtualizationWindows Serverمجازی سازی

مجازی سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *